Na imię mam Afrodyta, a imiona moich kocurów to Beerus (Birus) i Champa (Czampa).
Z ciekawostek odnośnie imion:
Oryginalne imiona należą do kotów sfinksów z Dragon Ball Super :D i moim początkowym zamysłem było zostać przy oryginalnej rasie i kupić dwa kociaki rasy sfinks. Ostatecznie skończyło się na adopcji dwóch RUDYCH kulek rasy europejskiej i o niebanalnym zawodzie dachowca. :DD
3-ego Maja skończą 2 latka. Wyglądają jak bliźnięta. Są możliwie najbardziej ciekawskimi kocurkami jakie w swoim całym życiu miałam przyjemność poznać.
Ze smutniejszych rzeczy, CHOCIAŻ ZE SZCZĘŚLIWYM ZAKOŃCZENIEM.
Champa jest wojownikiem FIPa. Wygrał walkę w zeszłym roku w kwietniu i do dziś ma się dobrze. Zrobił się dużo silniejszy i mężniejszy. Walkę zaczynał ważąc zaledwie 3 kilo, teraz waży 5.1kg! Beerus (aktualnie 4.3kg) na szczęście mniej się stresuje życiem i nigdy koronawirus u niego nie zmutował do FIPalca i trzymajmy kciuki, żeby nigdy się to nie stało.
Ja natomiast z zawodu jestem programistą/grafikiem, z zamiłowania znowu Kocio Madko. Głównie spełniam się kreatywnie w życiu. x)
Zmierzam ku poprawieniu jakości żyćka moich dzieci. Wychodzę z założenia, że warto poza zdrowiem fizycznym zadbać również o zdrowie psychiczne zwierząt; dlatego moje kocurki RAZ NA RUSKI ROK dostają troszkę mleczka i suchego. Bo lubią. A ja też czasami lubię pizzę zjeść, mimo że będę po niej miała więcej fałdek niż ustawa przewiduje. Czasem trzeba! 👀
Może nie tyle co do BARFnego Świata, ile do samego BARFa przekonała mnie koleżanka z pracy, opowiadając o profitach zarówno zdrowotnych jak i finansowych wynikających z takiego podejścia żywieniowego.
Długo nie mogłam się ostatecznie zorganizować, ale teraz już wchodzę mocno i pewnie jak dzik w sosnę!
BARFny Świat odnalazłam ostatecznie przez fejsbukową stronę Barfne Korepetycje i postanowiłam się tu umościć.
Barfuje od: 01.2010
Udział BARFa: 90-100% Pomogła: 9 razy Dołączyła: 21 Wrz 2011 Posty: 1100 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2021-03-12, 17:02