Ponieważ od dłuższego czasu studiuję mocno forum w poszukiwaniu informacji wszelakich o prawidłowym żywieniu, siłą rzeczy mój mózg jest mocno zaprzątnięty tą materią. Bardzo zaniepokoiły mnie np. problemy z utrzymaniem prawidłowego stosunku wapnia do fosforu w psiej diecie i naprawdę sporo nad tym myślałam jak ten problem ominąć. Tyle tytułem wstępu.
Jakieś 3 dni temu mój mężulek pyta mnie rano:
Mąż: Kochanie, czy Ty się może zapisałaś ostatnio do Al-Kaidy?
Ja: Dlaczego?
Mąż: Bo chyba w nocy konstruowałaś jakąś bombę...
Ja (mina inteligentna inaczej): Jaką bombę? Jak w nocy? Przecież spałam.
Mąż: No, spałaś, ale całą noc przez sen coś przeliczałaś. I tylko jęczałaś "fosfor, fosfor"... "za dużo fosforu!!!"
Tak oto dzięki forum BŚ zostałam oskarżona przez własnego męża o planowanie ataku terrorystycznego
Pomogła: 18 razy Dołączyła: 29 Gru 2011 Posty: 3447
Wysłany: 2014-07-30, 08:32
Przecierałam oczy ze zdumienia gdy wchodząc na Forum zobaczyła ten tytuł..
Myśle sobie, Matko Boska co się stało ?
Jak to możliwe...co Al-Kaida może mieć wspólnego z BARFem
Myśli się kłębiły...komp sie odpalał, a wolny mam bo Vista...
Kombinuję, ze może CIA przeszukując NET natrafiła na jakąś recepturę naszej nadwornej ochmistrzyni Shanny55...właśnie fosfor....i ...co ???
Verano, jesteś rozbrajająca, to jedno z większych zaskoczeń jakie mnie spotkało.
A piesia jest cudna i tak bardzo czekasz na nią, że nawet nocą układasz dla niej jadłospisy
Gdy zawitałam ja na BARF Świat, to podobnież jak Ty spać nie mogłam ze zmartwienia, ze coś zepsuję/uśmiercę footra ale żeby zaraz AL-Kaida ?
No jakby nie bylo, jakichs zwiazkow mozna sie dopatrzec. Np ze forumowicze maja miesna obsesje, tak samo jak dzihadysci
W znajomej ubojni indykow byli ostatnio arabowie w sprawie uboju rytualnego, oj dzialo sie, dzialo
Pomogła: 18 razy Dołączyła: 29 Gru 2011 Posty: 3447
Wysłany: 2014-07-30, 14:13
Arabowie dżihadyści najprawdziwsi ? Czy indyki o tym widziały ? Co sie działo ?