Hej, mam na imię Ania i od 6 miesięcy dzielę swoją dobę z moim psiurkiem Blue. Mieszkamy w Łodzi. Razem z nami mieszka kotka Kira i rybki w akwarium.
Temat Barf'a prześwietlam od niedawna, zaczęłam tydzień temu przestawiać mojego szczeniorka, na razie nieudolnie i trochę na czuja. Mam nadzieję że znajdę na forum wiele przydatnych informacji.. bo jak na razie jestem zielona jak szczypior na wiosnę. Powodem próby z Barf'em są wieczne problemy z qpą (rzadkie, albo rano ok, a wieczorem już wszystko luzem...), do tego ilość qp taka że mogłabym pole nawozić a i zapaszek taki że muchy padają. Do tej pory był na suchym (RC, ProPlan, Acana). Tydzień temu podszedł do miski z Acaną i nie ruszył nawet jednego groszka... Na razie improwizuję żeby mi pies nie umarł z głodu, surowizna wchodzi mu tak że aż się uszy trzęsą
Pozdrawiam wszystkich serdecznie, mam nadzieję że spotkam tu wiele łódzkich barfiarzy :)
Barfuje od: 1.09.2013
Udział BARFa: do 25%
Wysłany: 2014-01-28, 20:01
Witaj w rodzinie Jest jeszce kilka innych zalet karmienia barfem niż zgrabna kupka która pojawia się o wiele rzadziej niż po karmieniu suchym Doświadczysz tego z całą pewnością. Życze Ci wytrwałości i powodzenia Czekamy na fotki
Barfuje od: 17.02.2013
Udział BARFa: 75-90% Pomogła: 20 razy Dołączyła: 21 Sty 2013 Posty: 3009 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-01-28, 20:02
Miau, hau, cześć, cześć, bul..bul...
Dobrze, że chcesz psu zmienić jedzenie, wyjdzie mu na lepsze. Później pomyśl o kocie. Jemu też należy się dobre jedzenie.
Barf dla psów jest prostszy niż dla kotów, ale dla kotów też jest do opanowania
Prosimy ładnie o fotki wszystkich zwierzątek
_________________ „Im bardziej poznaję ludzi, tym bardziej kocham zwierzęta.”
George Bernard Shaw
danuta.katarzyn
Barfuje od: roku
Udział BARFa: 75-90%
ok, jadę ze zdjęciami.
To jest Kira, ma już swoje lata, nie wiem czy da radę ją przestawić na surowe bo za suche groszki dałaby się ogolić.