Ahoj!
Jestem 23letnią studentką, która całe życie marzyła o psie, czytała o nich multum książek, prenumerowała wszelkie psie pisma, chodziła na wystawy etc. Tak się jednak złożyło, że w zeszłą niedzielę w nocy znalazłam na ulicy płaczącego, brudnego, chudego kociaka, którego najwyraźniej ktoś się pozbył. Cóż miałam zrobić, zapakowałam go w auto i wróciliśmy razem do domu ryzykując wojnę z moim narzeczonym. Nie było źle, wojna trwała raptem parę godzin Teraz kitty jest naszym oczkiem w głowie, okazało się, że w chwili znalezienia miał tylko ok 5 tygodni! Także maleństwo... Strasznie się martwię o jego zdrowie, gdyż czytałam, że kotki powinny być karmione przez matkę do 13go tygodnia!
Ale weterynarz powiedział, że Stimpack (tak go nazwaliśmy) jest raczej zdrowy. Odrobaczyliśmy go, odpchililiśmy i w tym tygodniu zaszczepimy.
Przybywam na Wasze forum, żeby edukować się w temacie kotów, a głównie żywienia kota, ponieważ bardzo bym chciała, żeby Stimpack zdrowo się rozwijał.
Do tej pory dawałam mu Royal Canina dla kociaków od 1 do 4 miesięcy, raz dostał saszetkę Royala, raz pasztet (tak to się chyba nazywa) Animondy, buteleczkę mleka bez laktozy z Whiskasa, ciasteczka dla kotów o smaku łososia, kąski gotowanego kurczaka, kąski surowego kurczaka i żółtko jajka, którego nie chciał jeść.
Już wiem, że mokra karma jest lepsza od suchej i że jeśli już jakąś suchą podawać kotkowi, to Orijen. Ale wiele nauki przede mną, także ja siadam do lektury, a wszystkich kocich wielbicieli serdecznie pozdrawiam! :D I dołączam parę zdjęć Stimpacka.
Udział BARFa: 25-50%
Wysłany: 2012-10-24, 06:46
mały jest cudowny
cały fajny
no i ten kolor
z szczepieniem to troche za szybko
jesli szacuje wet jego wiek na 5-6 tyg
to pierwsze szczepienie jest ok 8-9 tydzien
na talerzu tez widze sorry niezbyt odżywcze dla niego papu
daj mu surowe mięsko
chocby na poczatek domieszaj do tego
troche suplementów
poczytasz forum,to zobaczysz ze nie jest to takie trudne