BARFny Świat Strona GłównaBARFny Świat Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Album  Kontakt  Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Witajcie :-)
Autor Wiadomość
Niebieski 

Barfuje od: 06.03.2016
Udział BARFa: 90-100%
Wysłany: 2016-01-26, 15:59   Witajcie :-)

Witam serdecznie.
Jestem całkowitym laikiem w kocich tematach, nawet nie mam kota, dopiero za około 1-2 miesiące będę miał młodziutką kotkę. Na razie czytam i uczę się podstaw. Na forum chciałbym m.in. poznać tajniki BARFu, ponieważ zamierzam od młodości tak karmić kotkę.
O ile jej młody wiek nie jest przeciwwskazaniem, będzie miała ok. 16 tygodni. Wydaje mi się że już mogłaby pomału być przyzwyczajana do surowizny, szczerze powiem, nie wiem co je u hodowcy. :-D . W naturze po okresie karmienia mlekiem matki małe tez przecież jedzą to co matka upoluje.

Dragana 

Barfuje od: 08.2015
Pomogła: 3 razy
Wysłany: 2016-01-26, 20:47   

Witaj :kwiatek:
Przed Tobą obszerna lektura, na pewno wszystkiego się nauczysz. Moim zdaniem młody wiek nie jest przeciwwskazaniem, tylko dużym ułatwieniem ;-)

shana55 
Ekspert

Barfuje od: 08.2012
Pomogła: 22 razy
Wysłany: 2016-01-26, 21:57   

Niebieski :kwiatek:
Witaj na Forum :mrgreen: Całkiem mądrze kalkulujesz. Normalnym pokarmem drapieżnika jest przecież surowe mięso. Dlatego my wszyscy tak właśnie karmimy swoich ulubieńców :love:
Czytaj Forum, zbieraj informacje, będziesz miał jak znalazł, gdy Twoja kicia do Ciebie dotrze.
Jak masz jakieś wątpliwości, albo czegoś nie możesz znaleźć pytaj!!

Bianka 4 
BARFny Hodowca

Barfuje od: 12/2010
Pomogła: 5 razy
Wysłany: 2016-01-26, 22:33   

Witaj Niebieski :kwiatek:
Czyżbyś przygotowywał się na przyjęcie rosyjskiego niebieskiego?
Większość hodowców początkowo karmi maluchy mięsem, dopiero później przechodzą na chrupy... ale nic nie zaszkodzi zapytać o to hodowcę i w razie czego poprosić, żeby podawał małej mięcho :kciuk:

Niebieski 

Wysłany: 2016-01-27, 08:53   

Bianka 4 napisał/a:
Witaj Niebieski :kwiatek: