Witam serdecznie.
Jestem całkowitym laikiem w kocich tematach, nawet nie mam kota, dopiero za około 1-2 miesiące będę miał młodziutką kotkę. Na razie czytam i uczę się podstaw. Na forum chciałbym m.in. poznać tajniki BARFu, ponieważ zamierzam od młodości tak karmić kotkę.
O ile jej młody wiek nie jest przeciwwskazaniem, będzie miała ok. 16 tygodni. Wydaje mi się że już mogłaby pomału być przyzwyczajana do surowizny, szczerze powiem, nie wiem co je u hodowcy. . W naturze po okresie karmienia mlekiem matki małe tez przecież jedzą to co matka upoluje.
Barfuje od: 08.2012
Udział BARFa: 90-100% Pomogła: 22 razy Dołączyła: 07 Sie 2012 Posty: 5339
Wysłany: 2016-01-26, 21:57
Niebieski
Witaj na Forum Całkiem mądrze kalkulujesz. Normalnym pokarmem drapieżnika jest przecież surowe mięso. Dlatego my wszyscy tak właśnie karmimy swoich ulubieńców
Czytaj Forum, zbieraj informacje, będziesz miał jak znalazł, gdy Twoja kicia do Ciebie dotrze.
Jak masz jakieś wątpliwości, albo czegoś nie możesz znaleźć pytaj!!
Barfuje od: 12/2010
Udział BARFa: 90-100% Pomogła: 5 razy Wiek: 60 Dołączyła: 21 Wrz 2011 Posty: 1069 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-01-26, 22:33
Witaj Niebieski
Czyżbyś przygotowywał się na przyjęcie rosyjskiego niebieskiego?
Większość hodowców początkowo karmi maluchy mięsem, dopiero później przechodzą na chrupy... ale nic nie zaszkodzi zapytać o to hodowcę i w razie czego poprosić, żeby podawał małej mięcho
_________________ Mieszkałem z kilkoma mistrzami Zen. Wszyscy byli kotami - Eckhart Tolle
Witaj Niebieski
Czyżbyś przygotowywał się na przyjęcie rosyjskiego niebieskiego?
Nieee , to jest niebieska brytyjka. Właśnie dogadałem się z hodowcą (nie chcą łatwo oddać kotka). Kocica ma 16 tygodni i właściwie powinienem już ją brać, ale ze względów osobistych odbiorę ją dopiero 5 marca. Jak myślicie chyba nie będzie "za stara"?